Sulje
0

Ostoskori


Yhteensä
0 €

Meiltä saat myös kengänhoitoaineet, vaihtopohjalliset sekä vedenpitävät sukat Jalkojesi parhaaksi, tyylistä tinkimättä Myymälämme sijaitsevat Helsingissä ja Lahdessa


TOIMITTAMINEN, PALAUTUS, REKLAMAATIOT

TOIMITTAMINEN

Tilattujen tuotteiden toimitusaika on 2-8 arkipäivää. Poikkeuksellisista toimitusajoista (esim. ennakkotilaus) on maininta tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Onnistuneesta ostosta tulee tilausvahvistus oston yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Se toimii myös kuittina ostoksesta ja mahdollisena takuutodistuksena. Sekä siitä löytyvästä linkistä voit tehdä myös mahdolliset palautukset ja koon vaihdot

Toimitamme tilauksia Suomeen, Ruotsiin ja Viroon. Verkkokauppasivuilla mainitut toimitustavat koskevat vain toimituksia Vivokauppa.fi -verkkokaupasta. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman

TOIMITUSMAKSUT

Nouto postin pakettiautomaatista

1-2 paria kenkiä 4,90 €
3-5 paria kenkiä 9,90 €
6-8 paria kenkiä 14,90 €
9 paria kenkiä tai enemmän 19,90 €

Sukkien, pohjallisten tai kengänhoitotuotteiden lisääminen tilaukseen ei nosta toimituskulujen hintaa. Jos tilaat vain muita tuotteita kuin kenkiä, toimitushinta on 4,90 €

Kotipaketti

1-2 paria kenkiä 9,90 €
3-5 paria kenkiä 14,90 €
6-8 paria kenkiä 19,90 €
9 paria kenkiä tai enemmän 23,90 €

Sukkien, pohjallisten tai kengänhoitotuotteiden lisääminen tilaukseen ei nosta toimituskulujen hintaa. Jos tilaat vain muita tuotteita kuin kenkiä, toimitushinta on 9,90 €


TUOTTEEN PALAUTUS JA VAIHTO 

Tuotteiden ensimmäinen koon vaihto ilmaiseksi ja sitä seuraavat vaihdot yllä olevan taulukon mukaisesti.

Mikäli palautat tuotteita, maksettavaksi jää silti aina toimitusmaksu.

Kaikilla normaalihintaisilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. 


Kenkiä saa kotonaan sisätiloissa sovittaa ja kokeilla kävelyä hieman, mutta minkäänlaista venyttävää tai mukauttavaa käyttöä ei saa harjoittaa. Kenkiä ei saa ns. ajaa sisään, ellei ole tehnyt päätöstä pitää tuotetta itsellään. Emme ota vastaan tuotteita, joista selkeästi näkee, että niitä on käytetty. 

Kenkien pitää palautushetkellä olla täysin puhtaat ja myyntikuntoiset (ei eläinten karvoja, pölyä, minkäänlaisia kulumia tai hankaumia tms). Kengät pitää pakata siististi takaisin laatikkoon ja myyntipakkauksen on oltava uuden veroinen.


NOUTOTILAUKSET

Nouto suoraan myymälästä Lahdesta, Hirsimetsäntie 17 tai myymälästä Helsingistä (Vivokauppa), Hämeentie 12 myymälöiden aukioloaikoina. 

Myymälänoutojen yhteydessä laitamme viestin sähköpostilla tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen kun tuote on noudettavissa myymälästä.

VERKKOTILAUSTEN PALAUTUSOHJEET

Kengät voi palauttaa, vaihtaa toiseen kokoon tai kokonaan toiseen tuotteeseen.

Verkkotilausten palautus toimii kuitista löytyvän asiakaspalautuslinkin kautta, joka löytyy sähköpostissasi. Seuraa linkin ohjeita. Asiakaspalautuslinkin kautta saat heti tiedon löytyykö sinulle vaihtokoko tai tuote ja näin pystymme varaamaan sen sinulle varastostamme.

Postipalautukset postitetaan Postin toimipisteestä (ei lokerosta!) seuraavaan osoitteeseen:

Barefoot Suomi Oy, Hirsimetsäntie 17, 15200 LAHTI.  Postin palautustunnus on 653594

Huom! Älä lähetä palautusta postin automaatilla ts., viekö niitä lokeroon, emme nouda ks. lähetyksiä ja ne palautuvat sinulle. 

Jos postitat tuotteet takaisin varmistathan, että tuote palautuu meille täydellisessä kunnossa olevassa myyntipakkauksessaan käyttämättömänä. Voit lähettää paketin takaisin esimerkiksi samassa paketissa missä sait sen.

Kirjoita viesti paperille ”palautus” tai ”vaihto kokoon XX”. Sen lisäksi kirjoita paperiin nimesi, tilausnumero, puhelinnumerosi ja osoitteesi. Tämä prosessi on tuplavarmistus, että kengät tulevat sinulta. Tärkeintä on kuitenkin, että olet tehny palautuksen/vaihdon sähköpostista löytyvän kuitin asiakaspalautuslinkin kautta  

Teemme maksupalautuksen tai laitamme uudet kengät tulemaan tilalle kun kengät lähettämäsi kengät saapuvat.

Ensimmäinen koon vaihto on ilmainen. Tätä seuraavat vaihdot sekä kaikki palautukset kohdan TOIMITUSMAKSUT mukaisesti. summa vähennetään palautettavasta summasta tai laskutetaan asiakkaalta.

Voit myös tehdä vaihdon tai palautuksen tuomalla ne Hämeentie 12, Helsingin toimipisteeseemme tai Lahden Hirsimetsäntien toimipisteeseemme.


REKLAMAATIOT

Tuotereklamaatioiden kohdalla ota aina yhteys asiakaspalvelu@vivokauppa.fi

Sähköpostissa tulee olla tosite ostosta (kuitti myymäläostosta tai verkkotilauksesta), sinun yhteistietosi, sekä syy miksi haluat reklamoida. Jos mahdollinen ongelma on silmin havaittavissa toivoisimme myös, että liität kuvan viestiin.

Vastaamme sähköposteihin normaalisti 1-4 arkipäivän kuluessa. Jos asia on akuutti, tai sähköpostiisi ei ole vielä vastattu syystä tai toisesta, pyydämme sinua ystävällisesti soittamaan reklamaatioista vastaavalle henkilölle numeroon: Jouni +358 45 130 8799

HUOM! Tilanteissa, joissa lähetät meille reklamoitavan tuotteen tarkastusta ja mahdollista käsittelyä varten liitä paperille nimesi, tosite ostosta (kuitti myymäläostosta tai verkkotilauksesta) puhelinnumerosi ja osoitteesi. Tämä prosessi on varmistus, että kengät tulevat sinulta.